Bemutatkozás

E-mail Nyomtatás PDF

Üdvözlöm a honlapomon!

• Dr.Fux Attila állatorvos vagyok, 2003-ban végeztem Budapesten az Állatorvos Tudományi Egyetemen és azóta kisállatok gyógyításával, sebészettel foglalkozom.

Budaörs egész területén és a környéken( Budakeszi, Törökbálint, Páty, Telki, Budajenő, Herceghalom, Zsámbék, Sóskút, Budapest) kedvezményes kiszállási díjjal vállaljuk kutyák, macskák és egyéb    kisállatok háznál történő védőoltását (kötelező veszettség elleni védőoltás is),  vizsgálatát,kezelését.

Háznál történő kezelések, védőoltások( kutyák kötelező veszettség elleni oltásai is), chipezés

Speciális sebészeti( ortopédia, lágysebészet, lézersebészet) ellátás az ország 4 pontján(  Etyek, Budapest, Szentes, Székesfehérvár) kutyáknak, macskáknak.Részletfizetési lehetőség, orvosi garancia is lehetséges az általunk végzett beavatkozásokra!

• Felszívódó( ún. bioimplantatumok) használata a legmodernebb műtéti technikák közé tartozik. Nincs második műtét, nincs második altatás, nincs újabb fájdalom, felépülés, nincs újabb műtéti költség! Mindenki eldöntheti, hogy egy vagy kettő műtétet szeretne kedvencének????Hagyományos esetben a műtétileg behelyezett fém implantokat( csavarok, lemezek, tűződrótok) el kell távolítani, itt viszont nem, ezek teljesen felszívódnak.........

Legmodernebb eljárás a PRP kezelés kutya esetében, Magyarországon elsőként kezdtük el  szemészetben és ortopédiában használni és nagyon pozitívak  a tapasztalataink, gyógyulási  eredményeink! Hasonlóan a PRP kezeléshez, az őssejt kezelés  is  eredményes és jól  működő, minimálisan  invazív beavatkozás( ízületi injekció) tulajdonképpen és a porcépítés  vezérhajója,  tudományos, orvosi eredmények embereknél is túlmutatnak az  ízületgyulladások, porckopások  esetében közismert porcerősítők( chondroitin+  glükózamin) adásán.

Leggyakoribb kutya térdbetegségekről szeretnék hasznos információkat a kedves    tulajdonosokkal közölni, ez a célja írásaimnak különböző fórumokon, ahol SZAKÉRTŐKÉNT számítanak rám, szívesen segítek mindenkinek, aki hozzám fordul kérdésével !

Egyik ilyen betegség a kutya keresztszalag szakadása, melyről egy  fejezet szól. Évtizedek óta nemzetközi szinten és Magyarországon is nagyon sok műtétet  végeztek kollégák, különböző állatorvosi sebészi technikával. Ennek a betegségnek már  valóban történelme van és ez csak további új fejezetekkel fog bővülni.  Másik leggyakoribb  megbetegedés kutyák térdkalácsficama( patellaficam), amivel részletesen  foglalkozunk, közérthető módon

.Bővebb info: www.kutyaterd.hu oldalon

Hívjon bizalommal ! Mi valóban segítünk....

Dr. Fux Attila DVM